Föräldralös

Nu är jag då officiellt föräldralös, i a f här. M&p åkte hem igår men jag har andra som passar på mig. Om det skulle vara så att jag trots mina 37 år på jorden inte kan sköta mig själv alltså. Fast det kan jag ju inte -- mammas eviga "packa inte mer än att du kan bära det själv" gäller inte om man ska vara borta i flera månader.

Igår kväll hörde jag folk spola några gånger och undrade om det var så det skulle låta på nätterna, men det var nog bara ovana. Och så frös jag, men nu är täcket instoppat i påslakanet istället för i skåpet, så det problemet är nog också löst. Och så kände jag mig helt livsfarlig imorse som rörde mig mellan duschen och sovrummet i annat än anständigt tillstånd. Men inte får väl nån för sig att öppna dörren!(?)!

Fast om detta är mina allvarligaste problem har jag nog det rätt bra.

Har ett värre problem också, men det är så förödmjukande att jag knappt vågar nämna det. Länkar till ett besläktat ord, så får ni tycka synd om mig om ni fattar. Skönhetsfläck

Inga kommentarer: