förstöraren

Idag har jag på egen hand mer eller mindre lyckats förstöra följande:

en torktumlare
en tvättmaskin
en kyl
en middag

Fast såhär var det egentligen:

En huvudproppp hade gått i källaren vilket slog ut torktumlaren, tvättmaskinen, kylen och två uttag i vardagsrummet.

Hade bara glömt smaka av köttfärssåsen så den var lite mesig, men det går ju alltid att efterkrydda.
Och att pastan var som bamba-pasta (nätt överdrift men ändå) var för att jag inte såg någon större kastrull och vattnet bara precis täckte pastan, så det började nästan inte ens koka igen, men ändå blev det färdigt... Men pappa gillar inte al dente, så vissa hade tyckt att den var precis lagom :)

Ska se om jag inte kan förstöra deras datorer och diskmaskinen nu, så dagen blir fulländad :)

Har i alla fall åkt från Stockholm utan mina mediciner, så jag ska få sno ett par av de nödvändigaste av folk här i ett par dar tills en vänlig själ postar mina. Rob tar den ena och Carla den andra, och Pr'pavan hade jag kommit ihåg själv, tro det eller ej. Seniliteten flyger lågt. Har nån här nåt mot Alzheimers när jag ändå håller på?

Inga kommentarer: