Dåligt samvete, såhär nära himlen

"Himlen" det är att senare idag få åka på kryssning med Ellen med självaste RG (nåja, det finns ju andra källor till himmelska känslor, men dem outar jag inte i bloggen). Konsert och masterclass. Kan ni fatta eller!!!!!!!

Smolken i glädjebägaren (our should I say smolkar, for there are several) är att det är på en söndag.

Den andra smolken är att klockan är 11:50 och jag har precis gått upp ur sängen. Bilen skulle gå redan kl 09.15 och jag kunde inte sova så bra i natt (skyll på mig själv som inte tog med mig rätt sömnpiller i handväskan) så det gick inte att komma upp ur sängen, varken med eller utan värdigheten i behåll.

Ska därför make amends of a sorts och läsa Liahona tills ögona blör. Och jag som älskar vb-möten!!!!

1 kommentar:

Monica sa...

Hoppsan! Det låter som trevligt tidsfördriv. Jag hade inte haft något emot att följa med! (Jag får anta att RG är Real Group eftersom jag vet att du är ett sådant stort fan. Du kan få följa med på Gustavs föräldramöten. AJ och MJ brukar uppfylla sina föräldraplikter där. :-)