Lite avis på syrran

Nästa helg ska hon få besök av sin italiensksa bästis och hennes man. Samantha är visst typ bäst i världen på att laga mat. Och vem undrar om italienskt är min favorit??? På lördagen ska de till templet. Det låter som en jätterolig helg!!

Jag kanske ska hitta på något särskilt som jag kan se fram emot i en hel vecka? Just nu vill jag att det ska vara hembakta kanelbullar. Vill å vill... jag önskar att jag kunde äta 10 hembakade kanelbullar utan att något av innehållet skulle stanna i min kropp.

Fast den 8 feb ska jag gå på Rigmor Gustafson i Borås. KUL!

1 kommentar:

Villeosagamamman sa...

Vad sägs om bokklubb på onsdag, det kan du väl se fram emot... Och eftersom jag har fikat skulle jag kunna baka kanelbullar åt dig om du är snäll. Fast det vill du kanske inte...