Börjar tröttna

Börja tröttna på:

1) Vara trött.

2) Okunskap. Fick brev om att jag måste ha läkarutlåtande till mitt körkortstillstånd från behandlande läkare för kroniskt trötthetssyndrom. Körkortsläkaren hade vidlagt nån lagtext som hänvisade till narkolepsi mm. Preciiiiiiiiis mitt problem.

3) Blogga. Fast det kanske är orsak 1 som påverkar.

Fast då måste sägas att jag i en dröm i eftermiddags åkte i en bil med ett gäng amerikaner och mina syskon, och plötsligt såg vi några enorma vildsvin som sprang efter bilarna och jag tog kort med mobilen och tänkte att det måste jag blogga om. Drömma om saker man måste blogga om... Sicken modern brutta.

1 kommentar:

Monica sa...

Och kolla i min blogg så får du se vad du hade missat om du inte tagit dig en liten bloggrunda idag (eller var det igår?)!