Utflykt?

A Friend Is Like A Good Bra ...

Hard to Find

Supportive

Comfortable

Always Lifts You Up

Never Lets You Down or Leaves You Hanging

And Is Always Close To Your Heart!!

Jag ska nog åka på utflykt till Göteborg i början av nästa vecka och gå till specialaffären för underkläder som jag har sett många gånger (bilden ovan är från deras hemsida). Eventuellt ska jag köpa nåt annat också, nåt mer synligt plagg att ha på mig på stavskonferensen. Kan ju tänkas att jag kan vilja fira med det efter lägenhetsförsäljningen. Problemet är att förra klänningen jag köpte på Esprit säger mamma att jag ser tjock ut i. Jag ÄR ju i all sanning ingen ben-get längre, men det är väl onödigt att det märks! Det är ju eländes att ens bästa smakråd har ett jobb. (Du vill inte ta ledigt och komma hit, va, Ellen? Bara en dag eller två???)

Inga kommentarer: