Härlig söndag

1) Lyckades göra mitt nyklippta hår rätt snyggt. Skönt att inte vara så obsessed längre.

2) Finnen jag kände började växa under natten tål jag också, om jag bara får lite smink på den. Känns så skönt att bli lite mer hemma i sig själv!!!

3) Så bra möten! Det var ett gäng besökare från Bäckäng där, och det var tur att sakr-mötet var så bra. Men alla mötena var bra, vilket ju var bra för min skull.

4) Höll Buddha en stund som vanligt. Fast fick ingen puss idag. Men när Rebecka lutade sig för nära honom tydde han sig till mig. Vet dock inte om det är ett tecken på kärlek eller bara ren självbevarelsedrift. Han är ju lite harig, stackarn.

5) Hade däremot massa underbara åkebrandstjejer där. Mycket löv och många kramar.

6) Trots att det inte ens har varit visning än (=imorgon, huvva vad det blir städa toa av imorgon) så har jag redan fått två bud med synliga budgivningstendenser. Wunderbaum!

7) Dagens roligaste. När vi åkte hem från kyrkan satt Buddha och "styrde bilen" och var helnöjd. Thomas sa att om man sätter honom direkt i sin barnstol blir han gramse -- han måste få köra lite först, sen går det bra. Sällan har jag sett ett barn så nöjt. Visserligen kanske han smittades av att jag skrattade så genomhjärtligt av att se honom där, med två dreggeldroppar hängandes på hakan och handen på ratten, men roligt var det. Hade inte mobilen med mig till kyrkan idag så det blir inget kort.

8) Nästa söndag är älsklingen här. Nu kan man tänka så varje dag: "Nästa gång det är XXX är M här."

1 kommentar:

Monica sa...

Vad skönt att du har haft en fin dag!