Vansinnesfylleriövning

När du kollade dig i spegeln i morse, vad var det första du tänkte?
Skräp, en finne.

Vad har du för tröja på dig?
Röd med huva och dragkedja, som passar till mina oerhört sexiga röda svettisbyxor.

Ljust eller mörkt rum??
Sova, mööööörkt. Läsa i, ljust. Vara i, mittemellan.

Ett ord som du ofta säger?
och

Senaste sak du rörde med päls på?
Nån gammal pälsmössa som jag gav bort i UFF-lådan.

Hur många droger har du tagit dom senaste tre dagarna?
Många lagliga, inga olagliga.

Favoritålder?
Den jag har nu.

Din värsta fiende?
Kalorien.

Det senaste du sa till någon?
Hör du mig så nicka (Johan på Skype).

Senaste sång du lyssnade på?
Nåt från Legacy imorse.

Om den person du pratade med sist skulle bli skjuten, skulle du då hoppa framför personen och skydda honom/henne från kulan?
Nä, så snabb är jag inte. Kunde de inte stoppa Kennedy från att bli skjuten tänker jag inte ens försöka. Fatta vilka blkåmärken man skulle få av fallet!

Om du fick slå en person nu, vem skulle det vara?
Vill inte slå nån. Inte ens nån felaktig partiledare.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Glöm det.

Vilken årstid tycker du bäst om?
Den som smyger bakom knuten.

Brukar du sjunga i duschen?
Nä. Kan knappt ens tänka i duschen. Svårt med koncentrationen... Lödder och sånt är krävande!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Eller ska jag gå förbi dig igen?

Vad är viktigast för dig?
Kyrkan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa en lägenhet.

Vad är det bästa med julafton?
Maten, familjen, mysiga stämningen

Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, det gör jag nog...

Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Glajjer. Som behöver bytas fast de inte ens är ett år gamla. Tur Borås är billighetens Mekka.

Vilken färg är snyggast?
Vinrött, mauve, typ.

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Lördag 12, söndag kvart i 10.

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Den som har varit dum.

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej, men beskattas i enlighet med var det skapar för kostnader för samhället.

Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Borde svara INGEN, men jag är inte helt säker faktiskt. Pinsamt.

Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Det har inte tagit slut än.

Har du piercing?
Just det. Very troligt.

Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej. Bara om Ellen vill får mig att göra för mycket saker när jag är där. Men då påminner hon mig om allt Oriflame jag har fått, och så tvättar jag en gång till.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Mikael.

Läser du ofta böcker?
Ja, varke dag.

Vad föredrar du för sorts filmer?
Jane Austen-filmer varvat med bra dramer/deckare varvat med rom coms.

Vad slösar du mest pengar på?
Kläder eller böcker eller skor.

Vill du gifta dig?
Jaa!

Vill du ha barn?
I nån sorts möjlig kropp, ja.

Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Låser???? Stänger inte ens dörren om jag är ensam hemma!

Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
De där söta killarna, Johnny och Mattias -- Room Service -- tycker jag om bäst.

Vilka ställen har du bott på?
V:a Frölunda, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Göteborg, Basel, Warrington, Borås och sen blir det något i Hufvudstaden.

Vilka husdjur har du haft innan?
Dammråttor har jag tyvärr fortfarande. Var plastmamma åt ett marsvin, Plups, i Schweiz.

Vad förknippar du ordet skolstart med?
Nya kläder.

Solar du ofta?
Aldrig om jag kan slippa.

Är du bra på att laga mat?
Det duger.

Vilken kändis är hetast?
George Clooney

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten

Tycker du om sushi?
Har inte vågat prova. Inte för att jag är för feg för att stoppa nån ny mat i munnen, men eftersom jag misstänker att jag inte kommer att gilla det, och då är jag för snål för att lägga ut pengar och sen måste man ändå köpa någon annan mat.

Lever dina föräldrar tillsammans?
Jadå.

Har du tandläkarskräck?
Ja. Ska dit på tisdag!!!

Vad heter du i mellannamn?
Elisabet, efter mormor.

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Kvälls!!!

Biter du på naglarna?
Aldrig. Inte ens en frestelse.

Vilka hemsidor besöker du varje dag?
aftonbladet och expressen (usch!)

Sportar du?
Nä. Räknas verbal sparring?

Framtidsdrömmar?
Bo mysigt, må okej, leva lyckligt med nån jag älskar, inte ha för mycket stress.

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nejdå.

Har du sett din bästa vän gråta?
Jadå.

Vad åt du senast?
Fläskkotlett som pappa lagade.

Har du fått någon komplimang idag?
Ja (snygg i håret)

Är du polare med grannarna?
Nä, men hälsar på dem och vet vilka alla i min uppgång är (utom en)

Vilka språk pratar din mamma?
svenska, engelska, tyska och franska om hon måste

Vilka länder har du bott i?
Sverige, Schweiz, England

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Minns inte. På lördag, till Ullared och Åkebrands.

Har du varit på stranden?
Vaddå? Idag eller???

Minns du dina/din musiklärares namn?
Gregor Wybraniek, Lazlo Kolja.

Hur bra är din syn?
Behöver glasögon. Kan inga siffror. Rätt dålig syn.

Har du varit på ett party?
Tja, är väl ingen festprisse, men nåt party måste det väl ha blivit.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Sa du delfiner? Ja, gärna.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Väck med dig, de är gifta!

Har du varit utomlands?
Ja för sjutton.

Har du sett din bästa vän naken?
Ja. Nej.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Ellens. Sen blir det mitt.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att Thad skulle skiljas från Michaela och flirtade med mig, och jag lät honom klappa mig på både handen och kinden fast jag är så kär i Mikael. Jag hade så dåligt samvete!!!!!

Vad ska du göra i helgen?
Pussa Mikael. Och fira påsk.

Vad finns i din bakficka?
Aldrig nånting!

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.

Vad är det första du gör på morgonen?
Tittar på klockan.

Vad ska du göra efter det här?
Förbereda Hjälpföreningslektion

Vad blir ditt namn baklänges?
Ajna. Don't go there.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Nån dag eller så för blindtarmen.

Platt eller lockigt hår?
Inte små lockar, men gärna stora!

Är du kär i någon?
Oh, indeed.

Vad gör du när det regnar?
Tar med mig paraply om jag ska ut.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, det var en dröm att få jobba utomlands i min ungdom.

Vad har du för startsida på internet?
gmail

Har du haft vattenkoppor?
ja

Vilken mobilsingnal har du nu?
Nån sån där sentimental gammaldags-telefon-signal.

Första sporten du gick på?
Handboll. Sucked.
Vad längtar du mest till just nu?
Fredag 17.25.

Hur gammal har du tänkt bli?
80?

Kan du gå ner i spagat?
Nej, men kunde nästan åt ena hållet när jag var ung, men andra kom jag bara i rät vinkel i.

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Gifta sig med nån som lämnar kyrkan eller mig.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ytterst sällan.

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Ju gräddigare desto bättre.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Cappucino med brunt damaskmönster.

Sommar eller snö?
Sommar i juli och snö i december.

Snyggaste läraren?
Hade ingen snygg.

Tänt eller släckt när du ska sova?
Grymt släckt! Och nerdragen mörkläggningsrullgardin!

Godaste drickan till frukost?
Nån god juice

Vem kramade du senast?
Nån av Åkebrandarna idag

Duscha eller bada?
Duscha

Kan du ditt mobilnr utantill?
Jag är väl inte en gamling heller.

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Buddha som "körde bil" idag

Puh. Var det här femhundra frågor eller???

Inga kommentarer: