Flitens lampa lyser

På två dagar har jag:

beställt tid hos frissan, tandläkaren (en stoooor sak!!! livrädd osv), doktorn (telefontiden hoppar jag över för den är i ottan och ändå svårframkomlig, så jag var där och satt och väntade tills sköterskan var ledig och gav mig en tid)

ordnat med adressändring och eftersändning (sajten vägrar godkänna postnumret, så det var lite pill)

sorterat och organiserat och packat ca 4 ton kläder (sommar, vinter, zu klein, lagom) samt släpat sagda kläder från källaren och ner i såna där enorma Ullareds-kassar

sorterat bort sånt som ska ges bort, både skor och kläder

lagat middag, två dar i rad!!!!!!

beställt några tidningsprenumerationer

köpt två kjolar till mamma och kjollat i ett antal affärer efter fler.

Själv är jag rätt stolt, men nu ser det inte så mycket ut. Men betänk att jag bara är uppe 11 timmar om dygnet, och att jag måste vila efter varje grej jag gör. Som sagt, jag är stolt över mig själv!

Inga kommentarer: