Middag

M och jag bestämde oss för att av hålla varsin middag men väl utvalda gäster. Visst blir ni sugna på att vara en flyga på väggen? (Ni får inte komma, men ni får gärna bjuda in till en egen middag. Personerna får vara döda eller levande, vilket som behagar.)

M:s middagsgäster:

Jesus
Kristina Lugn
Stefan Holm
Elle McPherson
Lennart Hoa Hoa Dahlgren
Drottning Silvia

Och om någon får förhinder kan han tänka sig CS Lewis också (jag med!)

Mina gäster (fast jag får vara med som M:s bordsdam på hans middagsbjudning, så jag får också träffa Jesus och Elle McPherson...):

Gordon B Hinckley
Jane Austen
Björn/Benny
Moder Teresa
Nelson Mandela
Patricia Holland

Vi kom inte längre än till salta fiskar vad gäller menyn. Salta fiskar går nog annars bara hem hos Björn och Benny, och kanske Kristina Lugn. Jag har svårt att tro att Silvia gillar salt godis, men vem vet!

Inga kommentarer: