"Morgonens" utflykter

Hej!

Har gjort följande idag (hittills):

1. Åkt förbi den beryktade Pinocchio och tagit ett kort. Det var inte lätt. Ni ser själva hur bra det gick.


2. Tittat på mammas och pappas nya lägenhet. Har så mycket Taikon-blod i mig att jag blev helt hög av tanken på att flytta. De hade en mycket vacker våningsskylt i farstun.


3. Varit i mitt välsignat billiga och stora förråd och hållit upp dörren medan pappa styrekstränade (med sex lådor).

4. Handlat mat. Mmmm. Blev hög av meloner och nektariner och annat somrigt. Kööpte dessutom naturgodis, som är lite förbjudet (choklad utanpå vissa saker) men det var så störtgott!!!

Glodde dessutom i den digra hyllan för utrikes mat. Visste inte att det fanns särskilt kaffer-mat.


Och de sydafrikanska grejerna var ännu fler än förra gången.


Nu borde jag vila (egentligen för en timme sen, men jag fastanade på Hemnet) och sen sy lite åt mamma. Och kanske packa lite om jag orkar.

Inga kommentarer: