En helt vanlig, ovanlig tisdag

Eller är det onsdag???

Ja, sånt är läget. Lite yr i mössan, lite trött (mycket trött faktiskt), lika lycklig.

Jag bor för närvarande i mammas och pappas missionärslägenhet där jag ska stanna tills de kommer hit.

Skulle satt in en foto här av min bästa vän släpkärran, men den här datorn vägrar att känna igen min telefon. Man får väl be konsulten om hjälp vid ett senare tillfälle. Rättare sagt är släpkärran egentligen bara min näst bästa vän. Den som är min bästa vän är den som av kärlek och omtanke DROG upp den från garaget till gästhemsingången. Med sin egen kropp alltså! (Alla tekniker hade gått hem och nycklarna till Dodgen var inlåsta.) Den hade en soffa på sig och mina kläder. Vet inte vad den väger, men det var mer än 28 kg i alla fall!!! (Drog till med en siffra som känns som min maxbärvikt.)

Återkommer.

Inga kommentarer: