Mera upp

Tror -- HOPPAS -- att det bara är upp den här gången:

FK ger mig bostadsbidrag baserat på att det är jag som faktiskt betalar låneräntan, inte baserat på om någon mer står som garant för lånet.

SÅ JAG SKA SKRIVA KONTRAKT PÅ MÅNDAG!

Badrummet har blått kakel på ena väggen och jag har inga handdukar som passar till. Funderar på att köra Josef Franck-stil (har några fd vardagsrumsgardiner i blått som skulle vara görsnygga till).

Ska lura ut hur jag ska göra med köket. Det är i vitt och rostfritt och lite modernare än jag är van vid, så jag måste fundera ut hur jag ska få det att gå ihop med vardagsrummet, som går i beige. Vill ha en komplementfärg snarare än att ha grått i köket, som jag hade gjort om det inte var rätt öppen planlösning mellan dem. Tja, det får väl bli marinblått i köket då, som i vardagsrummet. Lite sådär sommarstugefräscht.

I hallen vet jag inte vilken komplementfärg jag eventuellt ska införa (också beiga tapeter). Men i sovrummet blir det som förr, fuchsia och cappucino. Tapeten är sådär Oboy-färgad att det inte blir mycket att fundera på.


Gissa om jag är höööööööööög!


P.S. Jag kan inte längre hitta annonsen på Hemnet. Det är ett gott tecken :) Det kanske verkligen blir av nu!!!!!!!!

Inga kommentarer: