Ett Herrans underverk

Alltså, det här måste bloggas om!

Är ju på jakt efter ny soffa för att min gamla är för lång, eftersom den är i vinkel. och den blev jag ju av med så vansinnigt lätt och fick pengar för och allt. Så har jag hittat ett gäng soffor på Blocket som jag kan tänka mig att köpa. Men den jag helst ville ha var en snygg marinblå Mio-soffa som bortskänkes i Lidingö. Men jag såg inte annonsen förrän i lördags och soffan skulle vara borta den 30/6. Så när jag hade ringt två gånger och mailat men inte hört något trodde jag det var kört. Men så ringer mannen idag och frågar om jag fortfarande är intresserad. Alltså, det är 2 juli idag och ingen annan har ringt????????? Det är ju bara för otroligt!

Förra sommaren drog Gud i massa hälso-tåtar å mina vägnar, men det har han inte gjort den här sommaren. Men ni ser själva vad han är fullt upptagen med att ordna den här sommaren otroligt!!

Inga kommentarer: