Liten lägesrapprot

Blandade faktiskt sömnpiller i natt. Jag vet att man inte får, men jag sov gott!!!!!!!!! Ska nog kolla med Johanna hur livsfarligt det egentligen är, för det är det enda som verkar funka för att vända trenden: ju sämre jag är, desto sämre sover jag, och blir därför ännu sämre, och kan sova ännu sämre osv osv osv. Idag känner jag mig lika trött som förut, men ändå på ett helt annat plan. Ljuvligt! Är bara trött i "skalet", inte ända in i själva själen. Jag har nog fortfarande migrän på gång, har beröringsont överallt, är yr och illamående, kan inte gå mer än några steg i taget, isande smärta i leder, lite knäppa lymfkörtlar, men skillnaden är att idag är jag trött men inte till döds! Ni fattar nog inte vilken lättnad det är!

Fast trots att pappa sa att han hade tagit bort 99:an från städlistan eftersom vi fick avbolkniongar så jag inte behövde lämna min egen lya här i 99:an och bo i min bara nästan färdiga lägenhet, så kom en städerska in imorse. Tur att det var kl 11.45 och inte 07.45. Finns det inga piller mot att inte störa sig på folk och/eller dumhet och/eller inkompetens??

Inga kommentarer: