Halvtvingat

Eftersom m&p är i Lund i helgen och kan kolla på bloggen på någon av deras datorer (de ska få med sig en laptop hem, men det vete fåglarna hur snabbt de lär sig hur den funkar), så mamma har fått mig att lova att jag ska sätta in ett foto här av min nya sänggavel som jag har gjort själv. Problemet är att jag inte har kapat botten så den är för hög, och dessutom har jag inte satt på benen på sängen, så då är den för hög på det viset också. Men ni kan få en liten bild av hur det ska se ut när det blir klart.

Har bara stejplat fast ett halvt gammalt IKEA-täcke och sen ett brunt lakan som är samma färg som det bruna örngottet (Hemtex, och jag har en passande sängkappa i brunt från Hemtex också, dock ej exakt samma nyans) och sen stejplat en bit in och där har jag sen klistrat fast ett sammetsband med textillim. Inte så märkvärdigt, fast det tog mycket längre tid än jag hade trott att det skulle. Oh well, nu ska här fotas.


Inga kommentarer: