Lycka igen, ett bra ämne

1) Att gamla Giovanni klickade i mig (och 31 andra personer) som hans top friends. Tydligen är jag löjligt förtjust i att bli omtyckt, fast jag brukar vara så stursk och säga att jag ger mig själv de komplimanger jag behöver.

2) Ska på date ikväll här: (och sen på nån ny restaurang som M visste om)

Fast när jag för en vecka sen sa att jag har det så bra i min lägenhet så jinxade jag mig själv och launched the worst week in ages. (Ursäkta engelskan. Mesigt, jag vet, men jag ber hellre om ursäkt och verkar lite fjantig än att hitta på vad det heter på svenska. Ni vet, fingrarna springer ju som ekorrar över tangentbordet, medan järnan är lite långsammare.) Hoppas inte det där med jinx är något återkommande.

3) Om jag gifter mig efter i februari, kan det finnas två små flickbebisar med, som kan ha följande på sig:

eller

eller

Inga kommentarer: