Lycka

Lycka är mycket. Idag är det bland annat:

Att ha en sån underbar pojkvän, som t ex hämtar en extra (mogen, till skillnad från de andra) banan fast vi gått förbi frukten, så att jag ska kunna äta den med en gång och få lite instant strength (lugn, vi satte bägge prislapparna på den befintliga bananpåsen så jag stal den inte).


Att bjuda på korv och bröd och inte känna sig värdelös som värdinna för det

Att jag kunde knäppa byxorna en cm längre in idag

Att jag inte frestades att köpa minsta lilla förbjudna sak i affären. (Glad att jag inte såg några Magnum. Fast nu är det förstår inte sommar längre så det värsta suget är förhoppningsvis över.)

Att jag blev körd till banken också. FAST han var förkyld och sjuk.

Sammanfattningsvis (inye min starka sida att samamnfatta ist f att bre på, men i det här fallet lyckas jag:) Mikael, Mikael, Mikael.

Inga kommentarer: