Inget Grand för mig...

"Sorry! Due to the overwhelming number of consumers currently trying to access this promotion, your request is being delayed momentarily. Please be patient, don’t get discouraged, and retry in a few seconds."
Det är just vad jag har gjort de senaste 80 minuterna. Inte fick jag köpa två nätter på Grand för 130:- styck inte... Men det hade jag väl inte räknat med precis. Jo, lite hade jag nog hoppats eftersom jag känner mig aningens besviken nu.

Tänk er att bo på femstjärnigt hotell en helg. Mmmmmmmmmmm!

Jag är inte så knusslig. Kan tänka mig vilket som helst av rummen:
Enkelrum

Dubbelrum small

Dubbelrum medium

Dubbelrum large

Till och med en junior suite kan gå bra, om den inte är uppbokad

Fast svit med salong är faktiskt lite onödigt. Där kan nån nobelpristagare få bo så nöjer jag mig med de andra rumskategorierna.


Frukostbuffen kostar 245:-. Undrar hur deras frallor smakar?

Men eftersom jag nu inte får bo där kan man också tänka sig att klä sig ståndsmässigt (kommer jag ens i nån av mina ståndsmässiga kläder längre???) och inmundiga Afternoon tea.
Cadier Afternoon tea-menyn (325:-) består av:

Sandwiches
Rökt lax med citron crème och caviar
Skagenröra
Rökt renstek och lingon
Karl-Johansvamp och Kindagurka

Scones
Chokladscones
Naturella scones
Havtornscurd
Vispgrädde
Hjortronsylt
Körsbärsmarmelad
Rört smör

Bakverk
Chokladmoussebakelse med passionsfrukt
Blåbärsmuffins
Fransk Pepparkaka
Doughnut med äpple och kanel
Klassisk mazarin

Inga kommentarer: