Misskött mig??

Jag har inte bloggat på länge -- tydligen sittar jag all min lediga tid och surfar på bröllopsklänningar...

Vill gärna tipsa om Allers-tidiningens Julbilaga. Jätterolig att läsa, och man blev totalinspirerad. 29 kr bara.

Sen fick jag Allt i hemmets julnummer i bredlåvan idag, men jag har inte haft tiud att läsa den än. 49 kr i butiken.


På Catalog har de en plastgran på rea för 75:- ist f 299:-.

Funderar på att köpa den. Men då måste jag köpa julgranskulor också, för jag har gett bort både min gamla gran och alla mina kulor eftersom jag inte hittade nåt hörn till granen i förra lägenheten och dessutom hade en gran i lägenheten bredvid. Det måste finnas massa roliga julsaker både på IKEA och på EKO för lite pengar. Men ändå, som det är nu vill jag hellre att varena krona ska gå till bröllopet. Men gran måste man väl ha? Måste? Vill? Vill dessutom ha en ny ljusstake till köket. Jag kanske nöjer mig med med att ha min vita metallstjärna i fönstret. Det är ju gratis.

1 kommentar:

Rob & Ellen sa...

Jag har fina julkulor etc att ge dig - vi bytte ju allt vårt kräm förra året till snyggt vanilj, guld och chokladbrunt. Gratis är gott.