Vad tycker jag?

Ni vet ju att jag är galen i gammalt, särskilt gustavianskt, när det gäller inredning. Men det där snygga radhuset i ett tidigare inlägg var inte precis viktorianskt, men var (ändå?) så snyggt så det förslog. Börjar jag få en ny stil?

Helt klart är att detta möblemang är snyggt.


Men också faktiskt lite tråkigt. Blir det lite coolt om man klämmer in några Ghost?


Eller ställer några Barcelonafåtöljer vid fönstret?


Eller tycker jag de är coola bara för att de är designmöbler? Börjar jag bli sån?! De är ju konst i sig, men tycker jag att de är så himla snygga? Jo, det gör jag, i alla fall Ghost.

Och jag opponerar mig nog mot matsalsmöblemanget för att jag måste liva upp det vita. DET tycker jag är tråkigt. Bra, då har vi fastställt min smak igen. Här kommer den:

Fast byt pallen så man står ut med att sitta!

Inga kommentarer: