Börjar bli sur nu

Ni vet det där långa stackars-mig-inlägget i söndags? Efter det fick jag ju värsta migränet på evigheter. Tog alla sorters piller jag hade hemma, och hade gärna tagit dubbelt så många om det hade funnits, för det var bara precis så jag stod ut. Usch. Ja, den dage nvar inte rolig. Det var lite bättre igår, fast jag hade migrän då också, fast inte förrän på eftermiddagen/kvällen. Och så var ju Mikael här, det hjälpte kanske :) Och så hjälpte Ellen mig med bröllopsklännings-smakråd ochdet var kul att bli distraherad av. Men nu är klockan bara 14 och jag har redan migrän. Inte värsta än -- det är inte värre än att jag står ut med ljudet från tangenterna -- men snart tröttnar jag. Verkligen! Och inte har jag fått tid hos neurolog förrän 3 feb. Botox, operera bort hjärnan, jag gör vad som helst snart!

Kan ju börja mig med att lägga mig. Skräp. Trist. Blaj. Grr.

P.S. Fast jag måste medge att jag inte bara har varit sur idag utan även glad -- fick ett helt otippat grattis-till-förlovningen-kort på posten, plus en precis lika oväntad grattis-till-förlovningen-present. Det värmde rejält! Fast nu ska jag återgå till att vara sur.

Inga kommentarer: