Smarta saker

Om jag skulle välja den hemsyssla jag tycker bäst om så blir det tvätt. Härligt med högar i olika färger, det luktar så gott, mm. Nog om det.

Hittade den smarta sidan Smarta saker, där det finns nåt så smart som torktumlarbollar. De studsar runt och ska tydligen göra tvätten mjukare och mer som struken. Tja, varför inte? Samma metod som tennisbollar antar jag (men de luktar så illa i torktumlaren). Söta är de i alla fall.



På samma sida säljer de också den ursmarta (sidan heter smarta saker och jag märker att jag använder ordet smart hela tiden! Ha!) granvattnaren som ser ut som ett paket.


Däremot synar jag denna bluff. 99 spänn för exakt samma sak som man redan har hemma -- diskhandskar! Senast igår öppnade jag en burk med diskhandske. Och jag behövde inte ens stoppa i handen! Två sekunder. Gratis.


Inga kommentarer: