Självutmanad

Vilken mat äter du ofta? **
Nåt som innehåller tomatsås, lök, vitlök och creme fraiche. Det kan bli mycket olika mat av det!

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? **
Min personlighet är att fly till köket, men min kropp brukar vilja sitta still.

Var sitter du helst när du bloggar? **
Vid datorn. Jag förstår faktiskt inte hur svaret kan bli något annat...

Köper du ofta Triss? **
Never.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? **
Älsklinggstad: Basel. Gillar också Prag och London och Boston och SLC. (Ser ni, redan förnekar jag mig inte och hittar på typ åtta svar på en ensvarsfråga...)
Land: Antigua and Barbuda, heter det, fast jag var "bara" på Antigua. Go Caribbean!

TV-kanal tittar du mest på? **
Den som har inredning när jag råkar slå på TV:n.

Vilket är ditt favoritvin? **
Me no drink wino.

Känn er påhoppade att svara!

Inga kommentarer: