ska klippa mig

Nu när jag har fått pengar igen ska jag klippa mig. Frisyren växer tyvärr ut så fort när man har sån här längd.

Fick några idéer under mitt makeover-bild-samlande:

Lite för taggigt och lite för orange. Men min färg, och vända flikarna inåt, så kanske


Annars kan jag ju skaffa blåa linser och bleka håret blont, så får jag se om jag får roligare då.


Lite för mycket "konstnär" över detta tror jag.


Snyggt, men lite för flikigt för min smak.


Frisyren drar lite för långt neråt a la hästansikte.


Snyggast

Men å andra sidan så är det amerikanskt tjockt hår på bilden. Mina hårstrån är inte så tjocka så det blir mindre på mig, och snällare eftersom det nordiska i mig sitter i hårkvaliteten (och huden) om än inte i ögon- och hårfärg. Tja. Med mycket styling går det nog. Obviously:

1 kommentar:

~Michaela sa...

HÄRLIGT, vilka roliga bilder ;)
Underbart!