Taggar mig själv, igen

Taggar mig från Michaelas blogg.

4 RANDOM THINGS I LIKE ABOUT MY "HUSBAND":
1- att han finns!!! (Det vet jag inte om jag var så säker på...)
2- att han är så snäll och hjälpsam
3- att han är så lagom lång
4- att han är så uppskattande med min mat

4 JOBS I'VE HAD
1- storkök
2- speditör
3- översättare
4- sjukskriven (det svåraste jobbet)

4 TV SHOWS I WATCH:
1- tja, Äntligen hemma om jag kommer ihåg att det går
2- Room Service, om jag kommer ihåg att det går
3- Simon & Tomas, om jag kommer ihåg att det går...
4- House, om jag kommer ihåg...

4 PEOPLE WHO EMAIL ME REGULARLY:
1- Beth
2- mamma (regularly???)
3- Ellen?
4- diverse övriga syskon?

4 OF MY FAVORITE FOODS:
1- glass (tyvärr)
2- spaghetti och köttfärssås
3- nåt med kyckling
4- indisk gryta, hemmagjord potatissallad, pappas dillkött, mammas vetegryta. Får man säga Julbord hos Klarins?

4 PLACES I WOULD LIKE TO VISIT:
1- Thailand/Malaysia/Indonesien el dyl
2- Israel
3- SLC (man behöver en dos temple square med jämna mellanrum)
4- Västindien (igen, det var gudomligt)

4 THINGS I AM LOOKING FORWARD TO IN THE COMING YEAR:
1- gifta mig!!!!!!!!!!
2- vara gift
3- ha en man
4- vara sambo

Taggar ingen; eftersom jag alltid snor alla taggar så får ni också göra det om ni vill och slipper annars.

Inga kommentarer: