Å en till...

1. Do you like potatoes? What kind? Älskar potatisgratäng och klyftpotatis! Potatismos har sin tjusning också, särskilt om man gör det på grädde och smör! (Fy på mig som blandat fett och kolhydrater på det viset!!)


2. If you were dressed up in a fish costume and you went underwater and a shark saw you, what would you do?
Simma förbi honom och låtsas som inget?


3. Does Jello make you happy?
Nä nu!!!


4. If you could have any animal, exotic, extinct or other type, what would it be?
En delfin kanske?Fast hellre en hund som inte luktar, som inte behöver tas på promenader (om inte M gör det), som inte kostar mat och försäkringspengar och som inte fäller. Och inte skäller på mamma.


5. Would you fill up a pool with pudding and jump in?
Vilket UFO har kommit på de här frågorna :)


6. When you are feeling icky with the sickness feeling, what is your first choice for feel-better medicine?
Alvedon och C-vitaminbrus


7. Do you count with your fingers or in your head when it comes to mathematical equations?Fingrarna och papper och miniräknare!


8. Do you have any key chains on your keyring? How many? What kind?
En. Ett gammalt foto av Kajsa och Elsa och Mr Darcy, och så husnyckeln. Jo,m och så har jag precis satt dit en liten nagelklippare eftersom jag alltid river sönder naglarna när jag är ute och gör nåt.


9. What do you dunk your french fries in?
Heinz ketchup med svartpeppar i.


10. When I say "Moo I'm a duck" do you think of a cow or a duck?
Jag tänker mest på det där UFO:t som skriver frågorna. Fast duck.


11. If you had the chance, would you go to the very bottom of the ocean?
Aldrig i livet!!! Klaustrofobi järnet!


12. Would you rather be spiderman or batman?
Kan Batman flyga? Annars Spiderman.


13. Would you rather be in a hurricane or a tornado?
Pest eller kolera? Hurricane kanske?


14. Do you like pumpkin pie? Do you cheat and buy a premade one or do you make it from scratch? Heck, do you even make pumpkin pie at all?
Jag gillar det, men har bara ätit det en handfull gånger. Det går väl inte att köpa på konservburk här, annars hade jag gjort det och bakat min egen.

Inga kommentarer: