God Julgran

På Bauhaus får man för övrigt pengar tillbaka efter jul man köper en gran. Jag var frestad! Man jag har inte några kulor längre (fick inte plats med gran i förra lägenheten) eller julgransfot så det skulle bli mycket pengar på en gång. Bättre att M och jag får boa in oss och känna vad vi vill ha gemensamt istället.

Såg också några riktigt vackra fejkgrankvistar, men en ksotade 64,95:- och det behövdes cirka 3 st. Då kan man ju lika gärna köpa en hel plastgran!

Jag köpte i alla fall tre nya hyacinter. 66% av mina rosa är förbi bäst-före-datum och nu blev det tre blåa, som passar bätre i köket. Det är inte jul utan hyacintdoft i lägenheten.

Här får ni några julbilder. Det är gratisbilder från det här stället och man har bara en sak att säga efteråt. Vi får se om ni håller med.

Det fanns även en vit gran översållad med ljusrosa och bebisblå bebissaker, där temat på granen (visste inte att granar hade teman) var Baby's First Christmas... Jag klarade däremot inte av att spara ner den bilden på min hårddisk -- spykänslor och sånt, ni vet -- så ni får gå in ovan själva, om ni dör av nyfikenhet.










P.S. Just det, den där kommentaren ni alla kommer att ha på era läppar nu, är "Less is more", alternativt "Jag är så glad att jag är svensk". Sorry Thadster.

2 kommentarer:

Helena sa...

Min kommentar:
Var är granen??
Kram.

~Michaela sa...

Måste ärligt säga att de där är ju skitfula!
~Thaddeus