Å igen...

1. Have you ever pooped in the woods?
Inte vad jag minns, men jag kissade i skogen för bara några år sen. Var på väg till Ullared med pappa och vi stannade till vid deras "lantegendom" och jag kunde inte hålla mig hela vägen och kissade i busken. GÖRSVÅRT. Tror inte nåt kom på byxorna eller skorna, men det var i så fall på håret. Torkade mig med McDonalds-servetter som låg i handskfacket. Ojojoj.


2. You are starving. You have not had anything to eat for days. In front of you is poison ivy, a live hissing cockroach, and a rotten stinky piece of some sort of mystery meat to eat. Which would you pick and why?
Man borde svara kackerlackan, men det beror på hur hungrig jag är.


3. Bottled or Tap water?
LEITUNGSWASSER!


4. Your dream job, what would it be and why?
Författare! För jag älskar att skriva. Fast nu är jag så fast i bröllopsplanering att jag gärna skulle jobba med det också, kanske ha en webbshop och hjälpa folk planera och så där.


5. Do you have any snow globes?
Nej för sjutton.


6. Do you like your bed? If not, what kind of bed do you want?
Vi har ett kärleksförhållande, min säng och jag. Förutom det där benet som viker sig och som jag har staplat upp med böcker. En MIO-säng på rea.

Inga kommentarer: