Nyheter, mest om Ellen

1) Ellen och Rob har blivit bestulna -- deras förråd fick inbrott och nån tog kläder och skor och massa grejer. Grrrr!

2) Ellen får behålla sitt jobb på Sony Eriksson. Synd. Jag hade räknat med att hon skulle kunna komma hit och arbeta som bröllopskonsult på heltid.

3) De hade en hemsk resa, men jag vet i nuläget inte om det innebär att ryggen klagade (hon har just blivit diagnosticerad med två diskbråck) eller om bagaget försvann. Hennes bagage har en tendens att försvinna. En gång var det i Algeriet (?) en månad innan det kom hem till Tyskland igen helt oförhappandes. Men de är framme Sydafrika nu i a f. Det är "bara" 23 grader. Där är det nån som inte får en vit jul!

Kan vi få en röstning? Vinner vit jul eller beach jul?

2 kommentarer:

~Michaela sa...

VIT VIT VIT VIT VIT!
Men låt mig poängtera att så fort julen är förbi och jag har åkt pulka till mitt hjärtas behag.....då får det gärna vara sommar igen med detsamma ;)

Mattias Welander sa...

Vit =)