Länge sen jag taggades

1. What’s your name? Anja 2. What is your favorite thing to wear? mysbyxor och fleecetröja 3. Last thing you ate? Lite choklad för jag hade ätit det sista vitlöksbrödet förut och det smakar så mycket vitlök i munnen att jag trodde chokladen skulle hjälpa. 4. One place you will NEVER eat at? Ööö? 5. I say Shotgun, you say: Öööö? 6. Last person you hugged? Mikael för en och en halv timma sen. 7. Does anyone you know wanna date you? Mikael vill till och med gifta sig med mig! Luckiest girl alive :) 8. Would you date anyone you met online? Frågan känns inte aktuell längre. 9. Name something you like physically about yourself: Jag tycker det mesta är rätt okej utom att jag är för tjock 10. The last place you went out to dinner to? Mikael och jag var och åt på Kinakrog förra veckan efter klädshoppingen. 11. Who is your best friend? Superlätt. Mikael. 12. What time of the day is it? 01.18. 13. Who/What made you angry today? Inget. 14. Baseball or Football? Basket eller volleyboll. 15. Ever gone skinny dipping? Inte än. 16. Favorite type of food? Nybakat bröd 17. Favorite holiday: Jul 18. Do you download music: Nä, jag är väl för gammal. 19. Do you care if your socks are dirty? Damm och bös och svett, nej tack. 20. Opinion of Chinese symbol tattoos? Pleb. 21. Would you date the person that posted this? nej, känner henne inte. 22. Has anyone ever sang or played for you personally? nej 23. Do you love anyone? Mest Mikael 24. Are colored contact lenses sexy? nej 25. Have you ever bungee jumped? nej. Men vill nog. 26. Have you ever gone white-water rafting? ja 27. Has anyone ten years older than you ever hit on you? ja... senast idag sa en som var tio år äldre att jag var hans stora kärlek. 27. How many pets do you have? en ingenting 29. Have you met a real redneck? 30. How is the weather right now? rullgardinen är nerdragen men jag hör inget regnljud i alla fall. 31. What are you listening to right now? inget. men datorn låter lite. 32. What is your current favorite song? för många 33. What was the last movie you watched? Gudarna måste vara tokiga 34. Do you wear contacts? nej, men jag har gjort 35. Where was the last place you went besides your house? kyrkan 36. What are you afraid of? getingar å sånt. 37. How many piercings have you had? bara två normala hål i öronen 38. What piercings do you want? INGA 39. What’s one thing you’ve learned this year? Ta't lugnt, det löser sig. Börjat lära mig i alla fall. 40. What do you usually order from Starbucks? inget 41. What Magazines are you reading? Liahona, Allt i hemmet, brudtidningar 42. Have you ever fired a gun: nej 43. Are you missing someone? Mikael. Och just nu: Johan och Bettan och tvillingarna!!!! 44. Favourite TV show? Inrednings-TV i allmänhet. House är lite kul. 45. Do you have an obession with WoW? Antagligen inte, för jag vet inte vad det är. 46. Has anyone said you look like a celebrity? Ja, för ett gäng år sen var jag lite lik Teri Hatcher när hon spelade i Stålmannen 47. What celeb do you look like? Ingen 48. Who would you like to see right now? Mia och Isabella! 49. Favorite movie of all time? Pride & Prejudice, BBC 50. Do you find yourself loved? JA. 51. Have you ever been caught doing something you weren’t suppose to? Typ när nån kommer på mig med att köpa kanelkringlor eller Magnum menar du? 52. Favorite smell? Mikaels nacke. På delad andraplats kommer hembakat, sommarregn, trä, nyklippt gräs, syréner 53. Butter, plain, or salted popcorn? smör. 54. What’s something that really bugs you? Min vikt. 55. Do you like Michael Jackson? nej. 56. Taco Bell or Burger King? KFC 57. What’s your favorite perfume? Romance, Ralph Lauren 58. Favorite baseball team? tönteri 59. Ever call a 1-900 phone number? nej 60. What’s the longest time you’ve gone without sleep? Vet inte. 61. Last time you went bowling? aldrig faktiskt 62. Where is the weirdest place you have slept? På latinprov 63. Who was your last phone call? Ellen ringde förut 64. Last time you were at work? längesen! 64. What is the closest orange object near you? Några post-its.

Inga kommentarer: