Taggad av Michaela

Tyckte väl det var längesen man blev taggad, eller ens taggade sig själv för den delen! Men idag hade jag tid att gå igenom en radda bloggar och hittade en tagg från Michaela. Hihi.

Five names you go by:
1. Anja
2. Honla
3. Älskling (inte så ofta så det devalveras dock!)
4. Gumman (pappa säger det ibland)
5. Lilla gumman (Sannes variant som jag inte har hört på flera år, men jag lider allvarlig brist på smeknamn så jag fick ta med det också)

Three things you are wearing right now...not necessarily in any order:
1. underkläder
2. morgonrock (urfin och skön från Twilfit av Mikael i julklapp)
3. tofflor (jag tycker också det var tur att det inte skulle vara fler!)

Two things you want very badly at the Moment:
1. Ett bröllopsdatum
2. Energi
3. Gå ner i vikt (jag kan inte hålla mig till bara två!)

Two people you know that will do this:
1. ??
2. ??

Two things you did last night:
1. Satt i bilen länge och pratade med Mikael
2. Grattade Johanna

Two things you ate:
1. Har inte ätit idag än, så igår åt jag kycklingpastasallad
2. och vitlöksbakeoffbröd

Two people you spoke to on the phone today:
1. Har inte pratat med nån än, men jag ska ringa m&p om en liten stund för att se om de ska till IKEA idag
2. Ska ringa Mikael sen också

Two things you are going to do today:
1. Förhoppningsvis åka till IKEA
2. Det räcker väl för en dag!

Three of your favorite beverages:
1. Mjölk
2. Vatten
3. Roiboste

3 kommentarer:

~Michaela sa...

Äntligen, Jag började undra ifall du aldrig kollade vår blogg längre....men jag hade ju tålamod iallafall ;)
Kram

Lycka till med bröllopsdatum och vikt nedgång....jag håller på med vikten nu igen (efter att ha gått upp 6 kg på fyra månader!!!!!) Har hittat några enkla men SUPER bra knep som jag håller mig till och verkar funka riktigt bra...hör av dig om du är intresserad.... :)

Rob & Ellen sa...

Ett smeknamn till:

Möööh

Rebecka sa...

Du glömde Ronja Klorin....