Bra och dålig dag

Dåligt:

* Migrän för femte dagen i rad.
* Vi åkte till mässan för att se på Johanna och hennes coola hörlurar, men då hade utställningen redan stängt. Klockan tre! Grr.
* Mikael hade vissa s k bilproblem som vi inte behöver gå in på mer här. Dyrt i alla fall.
* Åt den "minst goda" (man får inte kalla mat äcklig har mamma lärt mig) maten jag nånsin har betalat för. Tur att det inte var mer än 55 spänn. Det var lasagne, men kanterna var torra och därmed stenhårda och osten ovanpå var också hård, men mitten var rätt ätlig. De sex tuggorna i mitten... Ni ser själva.

Fast sen var vi så sugna efteråt, det blir ju så när man inte äter nåt som mättar nöjd-tarmen, att vi köpte chokladboll mm (och googlade arrak i min telefon) men inte ens det var gott. Icke-Delicato-bollen var inte ens värd tuggorna så jag lämnade den. M åt en köttbit (lövbiffsliknande men det var mest pressad köttliknande substans) och pommes. Vi åt denna delikata -- hrmf! -- måltid på fiket utanför en sporthall i Farsta. Go figure. Det kallar jag fredagsdejt :) Minnesvärt i alla fall! M avslutade med att säga att det var HÄR han skulle ha friat...

Bra:
* Sen gick vi till Farsta C, där jag köpte ett gulligt silverarmband på rea för 79:- som jag ska ha på bröllopet. Och ett par silverörhängen för 69:- som jag också ska ha på bröllopet. Inga märkvärdiga saker, men bra att ha hittat dem.
* Köpte en ny BH på Triumph. Det var på tiden. Har på sistone bara haft en enda som jag kan ha och det är ju för lite. Det var slitigt och jobbigt att stå där och visa upp sina valkar för en främling. Det traumat behöver man tröstäta efter...
* Jag köpte inget annat :)
* Jag älskar Mikael, han älskar mig.

Inga kommentarer: