Designgodbitar

Jag är ju inte så hipp, eller i alla fall är jag inte så snabb med att vara hipp -- men är man "efter" med allt coolt så är man väl inte hipp alls! Jag tar tillbaka! Erkänner mig obotligt tantig och ohipp! eftersom jag vill ha både en Ghost-stol och polykarbonatlampa från Kartell, såväl som Keep calm-produkter.



Dessutom har jag kommit på helt själv, utan att ha sett det först, att jag vill ha en kristallkrona på bröllopsinbjudningarna. Och så ser jag nånstans att "chandeliers are so 2008"...

Men här är några produkter som väl inte är ute än i alla fall:

De här stenarna i ull (!) kommer från Emosa


Den här stolen kommer från Rockett St George:


Och den här kaveln som man kan fylla med vatten (så den förblir sval när man kavlar) kommer från Cuisipro.


Cuisipro gör även den coola glass-skopan Scoop & Stack som inte gör kulor. Jag ser för mig hur man använder den för att servera glass på mottagningen, om det nu blir nån...

Inga kommentarer: