Först och sist

First
First Job- Dela ut reklam, första riktiga jobbet i storkök på sjukhus
First Screen Name- det var det där med minnet...
First Pet- har aldrig haft några
First Credit card- SEB:s VISA när jag var tonåring. Fast egentligen har jag aldrig haft nåt KREDIT-kort, bara debit-kort. Vill inte ha nåt heller.

Last
Last Car Ride- hem från doktorn och ärenden igår med Mikael
Last Movie watched- är helt senil... Minns inte!
Last Beverage Drank- vatten från min vattenflaska som jag har här på sekretären
Last Food Consumed- Spaghetti med pesto
Last Website Visited- Michaela och Thads logg. Kajsa är ett ljuvligt ufo.

Now
Birthday- 17 juli (nu ochnu, det har det alltid varit)
Siblings- hemligt :)
Hair Color- brunt. Nu minus 8 gråa hårstrån som jag ryckte ut med pincett i förrgår kväll
Eye color- bruna
Shoe Size- beror på hur svullna fötterna är... oftast 41 i alla fall
Wearing- röda mysbyxor och huvtröja från Ullared
Thinking about - om jag har hjärtploblem eller vad blodtrycket betyder.

1 kommentar:

~Michaela sa...

haha, Kajsa är ett ufo. Du, jag undrar verkligen över blodtrycket jag med. Det är ingen bra grej det där....usch, du måste blogga och uppdatera så snart du får mer info.