Inredningsgodis

Här kommer diverse ögongodisbilder:

De har haft trapp-tema på Apartment Therapy:




Häftigt konstverk som påminnelse till barnen. Tip Junkie.


Entryway table från A Merry Mishap. Lite mer personlighet än alla stilleben som går i den dansk-franska vita stilen.


En DIY platform bed från Apartment Therapy. Kreativt.


Detta kallades Appliance art på Curbly. Vill inte precis ha den, men om man är thus inclined, säger jag bara Good for you!


Soffa från Apartment Therapy. Inte precis en vanlig MIO-soffa. Men på nåt sätt är jag väldigt attraherad av den. Om man hade ett stort, stort sovrum skulle det var a dödscoolt att ha den vid fotändan av sängen. Kanske i ett mindre vräkigt tyg som passar en halvmesfeg typ som jag.


Den här bilden är från Apartment Therapy, där de frågar sig om det är för mycket eller lagom symmetri i bilden. Jag tror jag tycker för mycket.


Ett annat inslag i Apartment Therapy (börjar ni bli trötta på allt jag hittar där???) handlade om greige (gray/beige alltså). Låter trist, men dessa inredningarär allt annat än trista tycker jag.




Bokstäver är stort. Oftast brukar folk skriva nåt med dem, barnenes namn, eller LOVE eller sånt halvsmörigt. Lite roligt att bara ha random bokstäver i helt omatchad stil och storlek. Elizabeth Anne designs.


Billig kuddmakeover som man kan göra själv. Bara band! Meringe designs på Etsy.


Übercoolt att tapetsera bakom soffan bara. Häftigare än det lite gamla fondväggskonceptet. Märk också att de har tagit ett arkivskåp och använt som side table. Och soffbordet är grymt! (också Apartment Therapy)


Och som avslutning, årets greenroom på Oscars jämfört med förra årets. Jag har helt klart en favorit... Det låter olika designers inreda och, tja, ibland är man mer partiskt gentemot nån... Apartment therapy också.
2009

2008

Inga kommentarer: