Mera helgerån

Någon illasinnad människa har skickat mig följande länk. Känsliga läsare varnas. [Och med känsliga menar jag inte att jag tycker bilden är läskig så jag blir rädd. Nej, den sårar mig i mitt innersta. Som att sätta djävulshorn på Jesus. Vissa saker leker man bara inte med!]


Och om jag hade läst Twilight, som nån frågade nyss, så hade jag kanske förstått hypen. Men jag har inte ens börjat läsa Låt den rätte komma in, som Mikael har lånat mig. Får väl stänga av det fläktlåtande eländet (datorna alltså) och läsa. Men boken ovan sätter jag aldrig tänderna i. NO PUN INTENDED.

Eller så kan jag inte låta bli. Har inte bestämt mig för vilket. Jag kan argue both sides lika vehemently. Det är fördelen med att vara känslomänniska. Man behöver inte alltid vara logisk och ha välunderbyggda teser. Nej, man kan hävda alla möjliga saker som baseras på en eller två observationer. Till andras förtret. Fast jag vet att han egentligen tycker att jag är charmig :)

Inga kommentarer: