Allvarlig rekommendation!

Jag kan allvarligt talat inte komma ihåg när jag åt godare mat än idag. I all sannings och avslöjandes namn ska väl också ekännas att jag före det, alltså före kl 17, bara hade ätit fyra tuggor kall potatisgratäng i bilen. Försov mig nämligen till läkarbesöket. Men maten var inte bara god för att jag var hungrig. Lovar! Förresten så kom den fort också, nästan så fort som en väldigt hungrig Anja krävde efter bara fyra tuggor.

Åt oxköttbiff från flanken, alldels lagom mör och lite blodig och grillad till munvattnande perfektion. Serverades med grillade grönsaker, råstekt potatis och en ljuvlig BBQ-sås med alldeles lagom blandning hhhhh-hot och söt honung. M tog samma, fast en större variant, och smörstekta potatisar. Det ska jag nog ta nästa gång. Om man firar födelsedag där får man glass gratis. Det låter som en plan! Vi ses 17 juli.

P.S. Senilhjärnan tryckte Publicera innan jag hade talat om att det var på gamla hederliga Jensen's böfhus.