Det förflutna

Det här är nästan lite scary, men förra veckan började jag tänka på gamla tider eftersom jag letade namn. Tyckte att namnen Lasse och Ingrid Eliasson var så grymt bra på ett gift par, men så insåg jag att jag inte kan sno dem rakt av, för då kanske de tror att jag har beskrivit dem (om jag blir publicerad och läst, nej inte OM utan NÄR, hehe). Men som sagt, jag tänkte på förr om åren. Mindes några gamla klasskamrater osv. Hur som helst så ska i alla fall boven heta Anders Nyström, för så hette en kille som mobbade mig i högstadiet för att jag inte hade några bröst. (Tji fick han och synd för honom att han inte får se mig nu!!)

Och vad tror ni händer idag på Facebook? En kille från sagda högstadieklass (en som jag gillade, inte en idiot som AN) hör av sig!

Det är ju nästan så man börjar undra om inte universum hör en...

Inga kommentarer: