Hungrig!


Ser det här bara inte ut som den godaste maten i hela världen? Jag kan äta spaghetti och köttfärssås en gång i veckan. Och jag har inte ätit det på två veckor så nu är suget stort!

Seriöst, jag kan inte tänka mig nån bröllopsmiddag jag hellre vill ha. Frågan är om gästerna blir lika nöjda... Och hur stor haklapp måste jag ha för att inte få en rödprickig bröllopsklänning! Haha. Minns den vita topen på Sbarro, där fläckarna hade satt sig rätt på brösten så när jag hade tvättat bort fläckarna såg det ut som om jag var en ammande och läckande mor...

Receptet finns här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det låter som en ypperlig idé att ha spaghetti och köttfärssås som bröllopsmiddag. Det blir ju jättepersonligt för det finns ju ingen annan mat som är mer du. =) Tycker verkligen inte att gästerna kan tänkas ha nåt att klaga på, de betalar ju knappast inträde!?