Alfabets-tag

ABC, you are tagged

A
- Available: nej, typ inte för nåt...
- Age: 38
- Annoyance: just nu ohälsa
- Animals: Just nu dammråttor tyvärr

B
- Beer: nej tack
- Birthday: 17 juli
- Best Friends: Rebecka, Sanne, Annika, Sussi & Ulle
- Been in Love: Jaaa
- Been on stage?: ja
- Believe in Magic: nej
- Believe in Santa: nej

C
- Candy: aldrig mer
- Color: fuchsia
- Chocolate/Vanilla: choklad
- Chinese/Mexican: varannan gång
- Cake or pie: paj
- Continent to visit: Västindien (är ingen kontinent, jag vet)
- Cheese: mmm

D
- Day or Night: natt
- Dancing in the rain: varför inte

E
- Eyes: bruna
- Everyone's got: sin egen dos svårigheter och drömmar

F
- First thoughts waking up: vilken vansinnig dröm...
- Food: börjar tröttna på pasta så jag vet inte vad jag ska säga
- First love: Ole, min skidlärare i Hemsedal när jag var 6 år.
- First Kiss: jag var så gammal attt jag vägrar berätta om det här

G
- Greatest Fear: har med min hälsa att göra
- Goals: gifta mig, ha ett OK hälsoliv, bli tryckt och läst
- Gum: ja, i lagom doser
- Get along with your parents?: jättebra


H
- Hair Color: brunt
- Height: 176 cm
- Holiday: jul
- How do you want to die: snabbt, smärtfritt, mätt på att leva

I
- Ice Cream: Lidls stora blåa vanijglassbytta
- Instrument: Cello och piano, eller inget nuförtiden egentligen

J
- Jewelry: jag är en pyntare
- Job: saknar att arbeta, ha arbetskamrater, ett skrivbord, papper...

K
- Kids: nej
- Keep a journal?: ibland får jag ett ryck och skriver tacksamhetsdagbok ett tag
- Kill or be killed: Om det gäller en mygga så svara jag KILL utan dåligt samvete.

L
- Love: är en underbar välsignelse
- Letter: det var längesen jag både skrev och fick nåt handskrivet
- Laughed so hard you cried: ja

M
- Milk flavor: Quatsch. Mjölk ska smaka mjölk. Röd mjölk.
- Movies: Gärna. Costume dramas, chick flicks, drama, polisserier
- Motion sickness?: aldrig, jo, nästan, en gång på färjan till England
- McD’s or BK: BK:s hamburgare, McD:s milkshake

N
- Number: 13

O
- One wish: just nu, hälsa

P
- Pepsi/Coke: Pepsi
- Perfect Pizza: en tjock, degig Calzone med lök och ananans
- Piercings: tog hål i öronen som 24-åring. Så rebellisk är jag.

Q
- Quail: Jo, de flyger in i min mun jämt, små, välstekta, med silversked.
- Quitter: Jag har slutat äta godis.

R
- Reason to cry: ja, men jag låter bli idag. Har fler anledningar att le.
- Reality T.V.: köksprogram med han engelske surkarten i så fall
- Radio Station: lyssnar på radio högst en gång i månaden
- Roll your tongue in a circle: kan jag inte

S
- Song: alla och inga
- Shoe size: 41-42
- Salad Dressing: Ser ut som en dipsåsmixpåse och heter Italiensk dressing och blandas med gräddfil. Kötpe den på EKO av alla ställen.
- Secret crush in High School: varken secret eller kär i nån i högstadieskolan
- Skinny dipped?: nej, fegis
- Strawberries/Blueberries: färska solvarma jordgubbar

T
- Tattoos?: pleb
- Time for bed: 12
- Thunderstorms: spännande

U
- Unpredictable: ibland, men inte för ofta

V
- Vacation spot(s): vartsomhelst

W
- Weakness: kritisk
- Worst feeling: sekunderna innan och efter att man kräks
- Want to be a model: Aldrig! Men jag har gärna en sån figur.
- Worst Weather?: regn, slask

X
- X-Rays: har väl blivit lite fotad, men inte så mycket

Y
- Year it is now: 2009
- Yellow: min värsta färg

Z
- Zoo animal: Delfin

Inga kommentarer: