Vill ha

Behöver ett balkongbord. Hade önskat mig ett sånt här fast i trä istället, men ibland får man vara förnuftig. IKEA har det nämligen för bara 159:-


Sen måste jag nog också ha någon bänk till framsidan. Jag tror inte riktigt det finns plats till det, men det är så fint. Dessa kostar 695:-/st.



Kanske bara en liten gungstol i alla fall? 699:-


Och så måste jag ha ett nät. Detta är 150 cm i diameter och kostar 99:-.

Och så måste jag ha ett sånt nät som man kan sätta för balkongdörren så att man kan ha öppet utan att det kommer in getingar och flugor och myggor. Något till sovrumsfönstret också, så att man kan ha tvärdrag varma dagar. Det har de nog på Rusta.

Och så en Solig bricka som man har med sig frukosten ut till balkongen på. 79:-


Och en Solig mobil som glittrar i solljuset. 129:-. Det blir finemang.

1 kommentar:

Karolina sa...

Vi har det där översta balkongbordet! Fast i svart.