Bok-oklok

Har inte tid. Har så mågna böcker jag måste läsa. Håller nu på med en jag bara gillar sådär, Baldaccis Rollspel. Lär mig några saker jag INTE ska göra i min egen deckare. Så på det viset är den ju nyttig att läsa.

På listan sen står The third sister och Presumption. Dessutom var det alldeles för länge sen jag läste P&P, S&S, Emma och Persuasion. De andra två kan kvitta.

Sen finns det minst en ny Grisham-bok. Han har inte gett ut nån deckare på länge, men Julfritt har jag som väl är redan läst. Den jag har hemma heter The Innocent man, och jag minns inte om det är den enda eller om det finns en till. Vill inte kolla heller!

Rachel har lånat/gett? en Harlan Coben till m&p som jag måste läsa också. Ska bli intressant att se om han kan frångå sin vanliga uppställning med nån som försvinnner/kommer tillbaka.

Sen har jag 15 inbundna böcker och minst lika många pocketar jag inte har läst i bokhyllan.

Plus sisådär 100 olästa kyrkböcker.

Dessutom har jag bara varit på biblioteket i VH två ynka gånger! Vill ta mig igenom större delen av deras deckaravdelning, och så hade de en intressant faktabok om kvinnor och brott.

Sen har jag inte ens läst Utvandrar-serien. Skäms på mig, jag vet, men så är det.

Och sen ska vi inte tala om de sex "att skriva-böckerna" jag har, och fler som jag har lagt i min önskelista på Amazon. De måste läsas tandfullt och långsamt!

JAG HAR INTE TID!!!!!!!!

Fast vem klagar jag för? Folk med barn och arbete? Jag skojar bara. Jag har all tid i världen. Det är bara orken det är lite fel på.

P.S. Som grädde på moset är jag säkert 8 månader efter med Liahona också. Suck.

Inga kommentarer: