Botox-rapport


Jag har grymtat och spänt mina ansiktsmuskler som bara den sen i fredags. Har varit lite nervös för att medlet inte ska ha förvarats i kylskåp, för då skulle det inte hjälpa. Jag skulle se resultat på 4-5 dagar. Idag är det 5 dagar och idag är jag fullkomligt ljuvligt förlamad! Det är så spejsigt så ni anar inte! Jag kan rynka ögonbrynen inåt/neråt, men inte uppåt. Jag kan inte heller skapa ett avlångt horisontellt veck mitt i pannan. Och framförallt, när jag skulle noppa ögonbrynen nyss så kunde jag inte höja ögonbrynen! Jag fick ta tag i huden och dra den uppåt så jag såg ögonbrynen ovanför glasögonkanten. Surrealistiskt!

Däremot kan jag inte påstå att jag ser mindre rynkig ut. Kanske på ett litet ställe då. Men det bryr jag ju mig inte heller om. Det var ju migränen vi ville komma åt. Igår hade jag en liten migränkännig, men det var för att jag pratade i telefon med Annika Sahlin och vi grät ikapp. Men jag behövde inte ta nån medicin faktiskt. Vill liksom inte fresta på i onödan, men det är så spännande att se om jag nu är migränfri! Vore underbart.

Inga kommentarer: