reklampaus

Hinner nog med ett blogginlägg i reklamen på Anne på Grönkulla. Fast glömde publicra...

Tvllingarna. Jag har ju inte fått träffa dem sen i torsdags eftersom jag är sjuk. Plåga -- dubbelplåga.

Mamma berättade lite om dem idag. Mia bankar med hälen som en trummpinne när hon ligger på den där mattan med leksaker som hänger över henne. Hon pratar med leksakerna och har inte vett att sluta när hon är trött, utan håller bara på och på och på tills hon helt utmattad börjar gråta så nån tar henne därifrån. (precis som jag, säger mamma). Bella däremot, hon har lite humör. Blir lite sur om inte allt går som hon vill. Stoppar gäna fötterna i munnen. Bägge stoppar fingrarna i munnen, minst 3-4 stycken på en gång. Mamma är mycket imponerad av Bettan, som klarar bägge tvillingarna på en gång. Idag matade hon dem vid köksbordet, men hon hade då ingen hand ledig att hålla fast deras trummande lemmar, så det var gröt på både händer och fötter och hon fick bada dem efteråt. Så mycket besvär för så lite kalorier!

Jag längtar ihjäl mig efter dem.

Vill inte tänka på hur det kommer att kännas den 30 juni, när de åker hem igen. Usch å fy.

Har som sagt bara varit där två kvällar och tänte inte på att ta kort d, och nu har jag förpassats därifån. Så korten får du vänta med, Ellysen. Mfl.

Inga kommentarer: