tryckluftsborr

Det finns väl nåt som heter tryckluftsborr? En sån har jag i så fall inne i huvudet. De jobbar konstiga tider, för den har varit igång de senaste 8 timmarna.

[Här ville jag sätta in en fin bild på en halvdammig arbetare med rutig skjorta, där ärmarna är avslitna vid axeln så man ser de svällande -- arbetande svällande!! -- musklerna och han har bara knäppt en av magknapparna, så man får dagens räknemotion: 1, 2, 3, 4, 5, 6-pack. Ingen keps på huvudet, däremot en hjälm, för det visar ju att han gör de farliga grejorna... Fast han SKA ha en universitetsexamen, men han gillar att arbeta med händerna som frivillig rekreation, så inge porr-påhopp här! Ja, en sån bild skulle jag satt in här. Ni har alla säkert sett en sån bild i nån film. Men var? Jag orkar inte googla längre utan nöjer mig med det här:]




För DIY:ers kan ni här få en lagom högklassig borr som kan inlemmas i diverse fantasier om lister och skruva ihop skåp och göra en veranda.

Insert favorite TV-nisse, ex Arga snickarn, Johnny & Mattias, Anders Timell, Ernst Kirschsteiger, om ni vågar stå för läkarkostnaderna när han trampar på allt från flis till dyckert. Själv har jag fått en hel nål rätt in i foten. I Gårdskulla-huset. Jag fick inte ut den hur hårt jag än drog. Till slut insåg jag att jag måste hålla emot och liksom föra in motstånd mellan foten och nålen, så jag tryckte ner foten med ena handen, precis vid nålen, och kunde då dra ut den lite lättare. Men det gjorde ont i flera dar efteråt. Så tänkt på det om ni väljer barfota-Ernst. Sen kan man ju alltid ta Simon & Thomas och hoppas att de är på smakfullt humör och inte alltför vildsinta.

Eller så kan man spika själv i fönsterkarmen. Själv är bäste dräng.

Fast jag får skylla mig själv för dessa timmar av illamående, frossa, ljud- och ljuskänslighet, förutom det flitiga arbetslaget i huvudet. Ett stort glas cola (mår våldsamt illa av Treo), två Alvedon forte och två Celebra (med viss tid emellan, jag är inte vilken korkad medicinknaprare som helst!) har inte hjälp, vilket inte förvånar mig för i det här läget måste det till lite triptaner. Har bara recept på nässpray, och den är bara sååååååå vidrig! Tala om att välja mellan pest eller kolera! Och just nu låter tangenterna för högt så jag passar på att avsluta här, innan jag dessutom får nån sömnmedelshallucination och spikar i nåt annat än i fönsterkarmarna.

Inte nu på måndag men nästa ska jag läggas in tre dar för stor sömnutredning. Och på samma dag som jag får åka därifrån ska jag få nästa Botoxinjektion på Söder, och om det blir som förra gången så blir det NOLL MIGRÄN på två månader! Måste bara se till att tiden efter nästa inte är efter mer än 2 månader. Det här migränhelvetet ska bara bort! När det går så lätt dessutom.

Nu börjar kroppen bli lullig. Kanske jag kan avsluta med nåt utomjordiskt meddelande på ett främmande spåk:

igd övti kina coh fick eturttäyysbenem. Räff bullikh okcås. Mwtt.

Gonatt!

Inga kommentarer: