Usel dag

Vaknade vid 13-tiden efter bara 7 timmar för att det var för varmt i sovrummet (28 grader). Trodde det skulle räcka med 7 timmar. Men efter 2 timmar blev jag alldeles lipig och kände mig jätteorolig för hur det ska gå med min hälsa och bröllopet. Jag kan verkligen ingenting! Men å andra sidan, jag måste ju bara säga ja, och sen se snäll och förälskad ut under middagen, samt stå upp på några foton. Klarar jag inte det? Orolig i alla fall. De senaste två dagarna som jag har fått för lite sömn (söndags 4 h resp onsd 7 h) har jag fått minnesförlust och ångest/depression, förutom att jag är så slut att jag inte ens orkar läsa en bok i soffan.

Men nu har jag ett halvdussin piller i mig av olika art och de kan nog arbeta till min insomnad. Börjar ljuvligt nog känna mig lite lullig. Precis rätt ögonblick att lägga sig.

Harken snarken, lycka till!

Inga kommentarer: