Ääääääääääääntligen

Jag har avlyst tävlingen om nytt namn på bloggen, för efter EN HEL KVÄLL (jag överdriver inte) så har jag lyckats ange min nygifta e-mailadress som medskribent på bloggen (och på giftasbloggen också såklart, även om den kanske självdör snart). Jag visste att man kunde göra det, men det stod redan att anjaolergard var skribent och administratör, fast ändå kändes instrumentpanelen inte vid några bloggar och sa t o m "du är inte skribent på några bloggar ännu". Karolina puffade lite (hon och Paul är ju skribenter på samma blogg), så jag började tänka att det kanske hade blivit nåt vajsing på det där med skribentinbjudan. Hittade efter mycket letande en hjälp-sajt med några förslag om man hade problem med sin inbjudan. Bl a råddes man att skicka inbjudan till en annan mailadress, så jag tog min hotmail istället. Då gick det plötsligt fram och gick att besvara, och så lades jag upp som medskribent på min egen blogg. Fantastiskt! Men nu är mitt tålamod slut för flera dar framåt. Känns nästan som om man måste äta choklad efter en sån här pärs! Både för att fira och att trösta sig att så mycket energi gick åt till en sån liten sak...

P.S. Jag har även lyckats ge mig själv tillstånd att se statistiken (med Google Analytics) på bägge bloggarna även när jag är inloggad som anjaolergard. Strålande! Fast besöken på überseriöst har minskat med 5%!!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Vilket verktyg använder du för att se statistik?

Monica sa...

Gott jobbat!