Grr igen?????

Jag hade tydliga symptom på Grrrr förut idag. Försökte lugna mig med ett glas honungsvatten, men vattnet var för kallt så det gjorde snarare saken värre. Tanken på choklad hjälpte tillfälligt, men jag visste att det inte var någon riktig bot. Vad gör man mot ett riktigt elakt anfall av Grrrr? Tänkte på att säga Bugger med inlevelse, men sånt är ju lika tillfälligt som choklad.

Så man sätter sig bredvid sin Mikael och håller om honom tills man blir lugn. ATT det funkade!

Vad gör alla stackars människor som inte har nån egen Mikael????? Jag är såååå tacksam för min. Han är bra mot så mycket.

1 kommentar:

~Michaela sa...

Tja, jag har en Thaddeus istället för en Mikael. Thadden funkar rätt bra att lugna ner mig. Visst är det härligt med en underbar snäll o kärleksful man.
p.s. Tack för din snälla kommentar. Du ska veta att vi oxå tycker ni va/är som familj ;)
Kram