Nya kläder?

Jag har lekt med klippdockor idag :) Kändes roligt först, att drömma om olika sätt att klä sig till fest och till mitt tjusiga arbete som jag skulle orka gå till. Men sen insåg jag vilket enormt slöseri med tid det är att hålla på och drömma om kläder. Det är ju en världslig sak, säger jag och Karlsson.

Hursomhelst så kommer stövlar, skor och väskor i första hand från zappos, kläderna från Laura Ashley, och halsdukar/scarfar/mössor från Marks & Spencer.

Utomhus i rosa


Blågrön vintervarm kontorsensemble


Generalkonferenstalare


Såhär upphottad i lila mockastövlar vet jag inte när jag skulle vara...


Men det här skulle jag gärna gå till kyrkan i.

Att gå på teater i kanske?


Det här kan jag ha på mig på Luciakonserten i Globen.


Och detta i kyrkan.


Detta med. Eller på kontoret.


På julbordet kanske?


I kyrkan. Det känns mest som om det är dit jag åker när jag inte är hemma.


Börjar få slut på dejter. Så här fin är jag inte på bio, och inte på restaurang heller. Vi kanske får gå till nåt dyrare ställe! Eller så får jag söka nytt jobb som nåt där man måste vara snyggare. Sjukpensionär har inte så hög dresskod.


På fest i nyår.

Inga kommentarer: